יולי אדלשטיין נתניהו : יו"ר בלב הסערה : בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו .

אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: ההכרזה בה יצא אתמול (ב') יור הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין, על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מבקשת לאתגר את האתוס הליכודי . שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו הבוקר במרכז הלוגיסטי טבע סלא, שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים. ×™×
×™×"ורם ×'און לא עו×"כן ל×'×'×™ נשיא from www.israelhayom.co.il
ההכרזה בה יצא אתמול (ב') יור הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין, על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מבקשת לאתגר את האתוס הליכודי . ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו הבוקר במרכז הלוגיסטי טבע סלא, שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים. יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . הליכוד התייחסה הבוקר (שלישי) להודעת שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין, על כך שיתמודד בפריימריז של המפלגה מול מנהיג הימין, בנימין נתניהו. אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ . אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים .

שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו .

בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: הליכוד התייחסה הבוקר (שלישי) להודעת שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין, על כך שיתמודד בפריימריז של המפלגה מול מנהיג הימין, בנימין נתניהו. שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . יט באב תשיח) הוא פוליטיקאי ישראלי. לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו הבוקר במרכז הלוגיסטי טבע סלא, שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים. אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . ההכרזה בה יצא אתמול (ב') יור הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין, על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מבקשת לאתגר את האתוס הליכודי . אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ . בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו . זה או אני, או יאיר לפיד. שר הבריאות יולי אדלשטיין עשוי להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד אם תקום ממשלת השינוי, כך נודע לזמן ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה.

בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו . יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: ההכרזה בה יצא אתמול (ב') יור הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין, על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מבקשת לאתגר את האתוס הליכודי . לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα

אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . ×™×
×™×"ורם ×'און לא עו×"כן ל×'×'×™ נשיא from www.israelhayom.co.il
אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ . לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. הליכוד התייחסה הבוקר (שלישי) להודעת שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין, על כך שיתמודד בפריימריז של המפלגה מול מנהיג הימין, בנימין נתניהו. זה או אני, או יאיר לפיד. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו הבוקר במרכז הלוגיסטי טבע סלא, שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים. בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום:

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה.

ההכרזה בה יצא אתמול (ב') יור הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין, על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מבקשת לאתגר את האתוס הליכודי . שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: הליכוד התייחסה הבוקר (שלישי) להודעת שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין, על כך שיתמודד בפריימריז של המפלגה מול מנהיג הימין, בנימין נתניהו. אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ . ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. יט באב תשיח) הוא פוליטיקאי ישראלי. שר הבריאות יולי אדלשטיין עשוי להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד אם תקום ממשלת השינוי, כך נודע לזמן ישראל. זה או אני, או יאיר לפיד. בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו . לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ .

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו הבוקר במרכז הלוגיסטי טבע סלא, שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים. ×'רוך ×
×'רוך ×"×'א ×'×™×'×™, את×" ×¢×"×™×£ על from ynet-images1.yit.co.il
שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . שר הבריאות יולי אדלשטיין עשוי להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד אם תקום ממשלת השינוי, כך נודע לזמן ישראל. זה או אני, או יאיר לפיד. אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ . אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה.

בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו .

בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו . ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. זה או אני, או יאיר לפיד. לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו הבוקר במרכז הלוגיסטי טבע סלא, שעתיד לקלוט, לאחסן ולשנע את החיסונים נגד הקורונה בתנאים. שר הבריאות יולי אדלשטיין עשוי להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד אם תקום ממשלת השינוי, כך נודע לזמן ישראל. ההכרזה בה יצא אתמול (ב') יור הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין, על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מבקשת לאתגר את האתוס הליכודי . הליכוד התייחסה הבוקר (שלישי) להודעת שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין, על כך שיתמודד בפריימריז של המפלגה מול מנהיג הימין, בנימין נתניהו. בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני) על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול יור המפלגה המכהן בנימין נתניהו . אדלשטיין כיהן כשר לקליטת עלייה בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו בין השנים . יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: יט באב תשיח) הוא פוליטיקאי ישראלי.

יולי אדלשטיין נתניהו : יו"ר ×'ל×' ×"סער×" : בשיחות סגורות אדלשטיין מעריך כי הסיכויים שלו .. יולי אדלשטיין, בנימין נתניהו / צילום: יט באב תשיח) הוא פוליטיקאי ישראלי. לפי סעיף 18 של ההסכם הקואליציוני המסתמן… περισσότερα בכיר הליכוד יולי אדלשטיין, מטיל פצצה ומודיע על כוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז הקרובים: אחרי ההצהרה של אדלשטיין כי הוא מתכנן להתמודד מול נתניהו, בליכוד כבר נערכים למערכה על תפקיד היור, כאשר השרה לשעבר אמרה כי היא מתכוונת לרוץ .